Szállítási feltételek

A megrendelt termék / a házhozszállítás díjának fizetési módja:

A Vevőinknek kézbesítéskor már semmilyen kötelezettsége nincs abban az esetben, ha megrendeléskor azt már kifizette.
Utánvét esetén a futárnak fizeti ki a termék árát, amely tartalmazza az ÁFA mértékét és a szállítási díjat is.
A számlát és a garancialevelet a csomag minden esetben tartalmazza.

 

Házhozszállítás, információk:

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat és a Magyar Posta teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Sikertelen kézbesítés esetén a Magyar Posta a szokásos postai eljárással juttatja csomagjához (értesítőt kap).
Futárszolgálat esetén a futárcég minimum kétszer próbálja majd meg újra kézbesíteni a rendelést.
Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

Házhozszállítás díjszabása:

Országszerte 1390 Ft bruttó összegért vállaljuk a csomagok kiszállítását, mérettől, darabszámtól és súlytól függetlenül GLS futár segítségével, illetve további opció a csomag Magyar Postán történő feladása elsőbbségi ajánlott levélként 690 Ft-os bruttó összegért (kis csomagok esetén). Egyes termékeknél a szállítási díj ingyenes lehet. Ez függ a vásárolt termék értékétől és mennyiségétől is. A feltüntetett összeg tartalmazza a csomagolási költségeket is.

 

A megvásárolt termékek személyesen is átvehetők Szigetszentmiklós Gyártelep részénél. Mivel fizikális boltunk nincs, így kérjük, hogy az ÁTI-Sziget Ipari Park területén belül található irodánkhoz NE jöjjenek be. Egyeztetést követően vállaljuk a termékek kivitelét az Ipari Park bejáratához. Az esetleges érkezésről telefonon vagy e-mailben értesítsenek minket.

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Át nem vett, vagy visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár vagy postás előtt alaposan vizsgálja meg, hogy külsérelmi nyomok ( törés, ázás, szakadás, horpadás, lyuk …) nem látszódnak-e a csomagoláson.
Ha mindent rendben talált csak ezután írja alá az áruátvételi bizonylatot, mivel sérülésre vagy hiányosságra vonatkozó reklamációt ezután már nem áll módunkban elfogadni semmilyen formában! Probléma esetén hívhatja vevőszolgálatunkat.
Telefon: +36-30-855-855-1