MEGRENDELÉS

Regisztrált felhasználóként, vendégként, telefonon keresztül.

Szerződött futárszolgálatunk, viszi házhoz (kézbe adja).
Webox csomagponton.
Magyar Posta által történő kézbesítés.

Függ a választott szállítási módtól.
Magyar Posta elsőbbségi ajánlott küldeményként 1-3 munkanap.
(További információt a Magyar Posta hivatalos oldalán talál.)
Szerződött futárszolgálatunk által kézbesítés 1 munkanap.

Megrendelés visszaigazoláskor kapott rendelés azonosítóra.

Ügyfélszolgálatunkon keresztül telefonon vagy e-mailben készséggel állnak segítségére és rendelkezésére.

Minden esetben e-mailes visszaigazolást kap, amennyiben helyesen adta meg e-mail címét.

Bankkártya vagy hitelkártya (közvetlen fizetés weboldalunkon)
Banki utalással vagy banki pénztári befizetés
Utánvéttel (Fizetés készpénzben  a futárnak, a csomag átvételekor) vagy csomagponton bankkártyával.

Jelenleg online webshopként működünk, így a személyes átvétel nem lehetséges (üzlettel nem rendelkezünk).

FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

10.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.
10.000 Ft rendelés alatt:
Szerződött futárszolgálatunk által házhoz kézbesítés esetén: 1.390 Ft
Elsőbbségi Ajánlott levélként: 690 Ft

Kézbesítéskor a futár jelenléténél kell meggyőződni a csomag ill. termék sértetlenségéről. Amennyiben a termék sérült vagy sérülhetett a
szállítás során, jegyzőkönyveztetni kell!
Amennyiben ezt elmulasztja, akkor sem a szállítást végző cég, sem pedig mi felelősséget nem tudunk vállalni.

Ihan. Ha Ön a banki előre utalásos fizetési módot választja, akkor a megrendelését visszaigazoló e-mailben megadjuk Önnek az átutaláshoz szükséges
információkat. Az előre utalásos fizetési mód esetén a közlemény rovatban kérjük feltüntetni a rendelés azonosítóját!
Amint bankszámlánkra utalása megérkezik, rendelése aktív státuszba kerül, és kiküldjük a rendelt terméket.
Az általunk vállalt szállítási határidő a pénz bankszámlánkra való megérkezésétől számítódik.

Az átutalásra 5 munkanap áll rendelkezésére. Amennyiben 5 munkanapon belül nem utalja át az összeget, kénytelenek vagyunk törölni a megrendelését.

Minden esetben a termékkel együtt kerül kiszállításra a számla és a garancia levél.

Ha egy webshopban a fizetési lehetőségek közül a Bariont választja, akkor ezt követően a biztonságos Barion fizetési oldalra jut. Ezután leellenőrizheti a vásárlás részleteit (például: milyen termékeket, szolgáltatásokat szeretne megvásárolni, rendben van-e az ár). Ha mindent rendben talál, mehet is a fizetés. Ha Ön már Barion ügyfél, e-mail címe és jelszava segítségével be tud lépni és a bankkártyái egyikéről, vagy előre feltöltött Barion egyenlegéről azonnal fizethet. Ha Ön még nem Barion ügyfél, akkor bankkártyája adatainak megadásával tud fizetni és a végén lehetősége van beregisztrálni. A regisztráció nem kötelező, de megéri, mert ingyenes és soha többé nem kell bepötyögnie a bankkártya adatait.

Tipp: A vásárlást bármikor megszakíthatja a Mégsem gombra kattintással.

Ebben az esetben utánvétes küldeményként küldjük el Önnek rendelését, az Ön által megadott címe. Ön a csomag átvételekor fizeti ki a fizetendő összeget (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a futárnak.

Garancia és szerviz

Termékének problémája esetén vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a +36-30-855-855-1 számon vagy küldjön e-mailt az info@globalstore.hu címünkre. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött terméket minden esetben gondosan csomagolja össze (gyári tartozékaival együtt), hogy véletlenül se sérülhessen meg a szállítás során.
A nem megfelelően elküldött csomagot nem áll módunkban átvenni!
Pl.:
– utánvéttel küldött csomag
– sima borítékba berakott mobiltelefon
– termék csomagolás nélkül érkezik

Garanciális ügyintézéshez a hibás termék és tartozékai, garancia levele és a számla másolata.

Mindig a vásárolt terméktől függ, kategóriánként eltérő. Minden egyes terméknél a garancia ideje fel van tüntetve.

Nem. A magyar szabályozás nem tartalmaz olyan előírást, miszerint a kijavítást elvégző vállalkozásnak kötelezettsége lenne a kijavítás idejére csere terméket biztosítani.

Igen, bizonyos esetekben el kell fogadni a vadonatúj helyett a javított darabot. Mind jótállás, mind szavatosság esetén elsősorban a termék javítását vagy cseréjét áll a vevő jogában kérni.

Ez alól kivétel, ha a csere lehetetlen (például nincs azonos termék készleten) vagy a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (például abban az esetben, ha a hibás termék azonnal és minimális költséggel javítható.)

Első javítás:
– amennyiben az lehetséges – el kell fogadni, mert a törvény ezt megköveteli,
Második javítás:
– célszerű elfogadni, hiszen nem zárható ki, hogy mégis sikerül megjavítani
Harmadik javítás:
– ha harmadszor is meghibásodott a termék (különösen, amennyiben azonos hibával), már kezdeményezhető a csere, mert kicsi a valószínűsége, hogy használható állapotba tudják hozni valaha is.

Nem. A szerviz kizárólag a hibás termék javításával foglalkozik. A hibás termékkel közvetlenül hozzájuk forduljunk. Ha a terméket nem tudják kijavítani, akkor a cserét, a vételár visszafizetését vagy az árleszállítást a szerviz véleményezése alapján a kereskedőtől áll jogában kérni.

A leggyorsabb a panaszfeldolgozás érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a szervizhez.
Abban az esetben, ha a panasz közvetlenül hozzánk jelenti be, a termékét mi juttatjuk el szervizelésre.
Ez esetben a terméket a garanciapapír és a számla mellékletével el kell juttatnia telephelyünkre, ahol egy jegyzőkönyvet veszünk fel adatairól és a problémáról.

A szervizelésre átvett termékek megjavítását követően email-ben értesítjük a kedves vásárlót, hogy készen van a terméke.
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a kimondja, hogy törekedni kell a javítás 15 napon belüli elvégzésére.
A forgalmazónak és a szerviznek törekedni kell a hiba határidőn belüli elhárítására.
Ez alatt azt értjük, megtett-e minden tőle telhetőt ennek érdekében.
A szervizelés idejére konkrét javítási idő nincs előírva, mivel ha rajta kívül álló okok késleltetik (pl. a Távol-Keletről megrendelt alkatrész nem érkezett meg), indokolt a türelem.

– Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
– Szakszerűtlen kezelés – törés, poros, nedves környezetben való használat (ázás).
– A megjelölt szervizünkön kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, szoftverfrissítés.
– Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
– Természetes elhasználódás.

Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben felsorolt feltételekből valamelyik (vagy akár több is) kimutatható a terméken, az azonnali garanciavesztéssel jár!

Ajándékutalvány

Az Ajándékutalvány egy remek lehetőség, mellyel megajándékozhat másokat, hogy maguk válasszák ki a Globalstore WebShop-ban a számukra szimpatikus, hasznos terméket, termékeket.

Ajándékutalványt ugyanúgy tud vásárolni, mint bármely más terméket a webshopunkban.
Miután kifizette az ajándékutalványt, az egyből aktiválásra kerül.
Az ajándékutalványt e-mailben küldjük a vásárláskor megadott e-mail címre, nyomtatható verzióban.

Amennyiben rendelkezik Ajándékutalvánnyal, azt természetesen termékek vásárlására tudja fordítani.
Amikor a fizetési oldalra ér, Ön látni fog egy új beviteli mezőt. A kuponkód részbe kell megadnia az ajándékutalvány kódját, mely alapján az ajándékutalvány értéke levonódik a kosár összértékéből.
Figyelem: Amennyiben az Ajándékutalvány nem fedezi az Ön teljes vásárlását, akkor a maradék összeg kifizetéséhez választania kell egy másik fizetési módot.
Az ajándékutalvány legkisebb címletű kártyájánál

értékénél alacsonyabb vásárlási összeg beváltása nem lehetséges.
Ha a vásárláskor nem használja fel az Ajándékutalvány teljes összegét, a maradék összeg természetesen a jövőben is rendelkezésére fog állni.

A fizetés során ugyanazon az oldalon, ahol a fizetési módot kell kiválasztani van egy Kupon kód mező. Adjuk meg itt az emailben kapott Kupon kódot és klikkeljünk a kupon alkalmazása nyomógombra, így a kód érvényesítésre kerül és a felhasznált utalvány összege levonásra kerül a végösszegből.

Bármilyen, az Ajándékutalvány rendszerrel kapcsolatos kérdés esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot a bolt üzemeltetőivel a info@globalstore.hu email címen. Kérjük ügyeljen arra, hogy az e-mailben minél több információval szolgáljon és részletesen írja le problémáját.

Az ajándékutalvány vásárlástól számított 1 évig érvényes és használható fel. A nem felhasznált ajándékkuponok az 1 év elteltével elvesznek.

Az oldalunkon szereplő bármely termékek megvásárlására használható fel az ajándékutalvány.

Egyéb

Ez esetben kérjük, keressen bennünket az info@globalstore.hu e-mail címünkön. A beérkező üzeneteket legkésőbb 2 munkanapon belül megválaszoljuk.

Valószínű, hogy nem helyesen adta meg e-mail címét, vagy a levelező rendszere spam (levélszemétként) kezelte.

Igen, minden terméknél feltüntetett ár Bruttó, tehát tartalmazzák a 27%-os Áfát.

Van lehetőség jelszó emlékeztető kiküldésére. Amennyiben így sem járna sikerrel, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot e-mailen az
info@globalsore.hu címen vagy telefon a +36-30-855-855-1 számon.

Nem, vásárolhat vendégként is, de célszerű regisztrálni oldalunkon.

VAN OLYAN KÉRDÉSE, AMIRE NEM KAPOTT VÁLASZT? KÉRDEZZEN ÉS ÍRJON NEKÜNK!

ÜZENETKÜLDÉS